enbambi

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Linnea Johansson Kvick - 9 maj 2011 18:44

Var ut en sväng med kameran och Blå. 
Tog som sagt lite bilder, blev inte jätte bra men.
Behöver verkligen nya bilder på alla kaniner, vinterbilder duger inte på min hemsida när det det mitt i sommaren.


       

Av Linnea Johansson Kvick - 9 maj 2011 13:09

Sitter och pluggar i solen, galet varmt och skönt. 
Kaninerna är ute och sådär!
Försov mig idag och mådda illa i morse så sitter här och pluggar nu!
Ska ta en dusch nu tror jag, :)  

Av Linnea Johansson Kvick - 9 maj 2011 00:22

Ja idag på kvällen när det har varit svalt och skönt fick alla komma ut och göra lite glädjeskutt. Alla var glada, pigga och såklart friska. 
Städade lite åt Blå och gick en promenad med honom och plockade massor av gräs åt alla kaninerna. Det var läskigt men sen gick det bra. Min snygga kille!
Skulle vilja ha en till Rex.. älskar verkligen rexar.


Chutney åker till ett nytt hem imorn då hon inte passar in i aveln.
Ska försöka hitta en dvärgvädurshona åt Nicos då då.
Har så mycket ångest om hur jag ska göra med utställningskaninerna, 
vet att jag vill fortsätta med wienertecknade djuren men vet inte
om jag vill ha rexar istället för dvv då det gått så dåligt med dvv.
Men men ska tänka och tänka..


Måste bara säga hur mycket jag älskar min Blå! ♥


   

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och är 18 år. Jag bloggar här om det mesta men bland annat mina djur och hästarna!
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards