enbambi

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Linnea Johansson Kvick - 8 maj 2011 23:56

Har varit i Enköping i helgen. 
Mycket trevligt, var och hjälpte till med bryggan i lördags på
förmiddagen och sedan blev det fest hos Timmy och Angelica på kvällen.
Otroligt kul hade jag och träffade roliga människor och badade tunna.
Åt otroligt bra grillat kött, sedan spårade det lite men ja sånt som händer.

Älskling mådde inge bra idag.. :(
Men tillslut på kvällen fick jag med mig honom ut på en promenad.
Tog lite kort och så.
Älsklings föräldrar är så otroligt bra på att laga mat.
Grillad kyckling med god potatis blev det, kan ju inte säga att

jag klagar någonstans. Sjukt så gott det var!
Åkte efter maten, älskling stannade då han inte mådde bra.
Fick sällskap av Mathias på bussen, kul att ha någon och prata med!


   Man kan ju posa lite sådär! 

  Ut och spatsera litegrann 
 

Av Linnea Johansson Kvick - 8 maj 2011 23:37

Hejsan svejsan!
I fredags red jag på Trollis, blev lugnt som bara den då vi hoppade i tisdags och båda var stela efter att ha gått så hårt plus att dom hade blivit avmaskade.


Dressyr blev det, han gick underbart.

Mycket skänkelvikningar, öppnor och slutor så blev han sådär
super duper, underbart mysig och fin. Tog bara en galopp i varje och sedan fick
det räcka! Sedan fick dom gå ut i sommarhagen!


 

Påväg till sommarhagen med spetsade öron! 


 

Sommarhagen är grejer tycker Kazoo! 


 

Man blir törstig av att ridas! 


 

Helt okej profilbild på Kazoo! 

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och är 18 år. Jag bloggar här om det mesta men bland annat mina djur och hästarna!
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards