enbambi

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Kaninerna

Av Linnea Johansson Kvick - 9 maj 2011 00:22

Ja idag på kvällen när det har varit svalt och skönt fick alla komma ut och göra lite glädjeskutt. Alla var glada, pigga och såklart friska. 
Städade lite åt Blå och gick en promenad med honom och plockade massor av gräs åt alla kaninerna. Det var läskigt men sen gick det bra. Min snygga kille!
Skulle vilja ha en till Rex.. älskar verkligen rexar.


Chutney åker till ett nytt hem imorn då hon inte passar in i aveln.
Ska försöka hitta en dvärgvädurshona åt Nicos då då.
Har så mycket ångest om hur jag ska göra med utställningskaninerna, 
vet att jag vill fortsätta med wienertecknade djuren men vet inte
om jag vill ha rexar istället för dvv då det gått så dåligt med dvv.
Men men ska tänka och tänka..


Måste bara säga hur mycket jag älskar min Blå! ♥


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Johansson Kvick - 12 juni 2011 00:15

   

Av Linnea Johansson Kvick - 11 juni 2011 23:45

       

Av Linnea Johansson Kvick - 2 juni 2011 16:34

Håller på att testa mig fram i photoshop. Tog en bild jag blev nöjd med, jag blev nöjd med orginalet och redigeringen. Tänker börjar lägga upp både orginal och redigering när jag visar bilder då dom är fina på olika sätt.   Orginal     Red...

Av Linnea Johansson Kvick - 30 maj 2011 00:26


Ställde Blå på Berga idag. Det gick käpprätt åt helvete, eller nej kanske inte riktigt så dåligt. Han fick 93.. besviken matte. Dock började han fälla imorse. Plus att han blev solbränd på fäbodendagen. Men jag älskar honom inte en sekund mindre fö...

Av Linnea Johansson Kvick - 25 maj 2011 00:53

Måste pressentera dvärgarna. Har ju fått hem två dvärghamstrar från Fäboden. Tanken var två mandariner men det blev bara en. Fick med mig en Saphire också. Vi börjar med Saphiren.   Ludwig    Ludwig har jag döpt den här lilla söta saken till. H...

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och är 18 år. Jag bloggar här om det mesta men bland annat mina djur och hästarna!
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards