enbambi

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Hopptävling

Av Linnea Johansson Kvick - 15 maj 2011 01:30

Gick faktiskt bra på hopptävlingen. 
Eller, dom rev endel men är jätte nöjd med alla.  


Hugo
Han var ute ett bra tag innan vi skulle starta så han
var lite blöt. Det regnade, eller duggade lite för mycket,
under drygt hela tävlingen. Han gick på 2fel och gick inte vidare.
Är oerhört nöjd med honom, han brukar riva rätt mycket.
Han har även gått några felfria första rundor men med tanke
på att han vilat mer än ett halvår och första starten efter det
rev han ca 5-6 hinder så var han underbar.
Han rev endast på dom hinder som han tycker är riktigt svåra!
Han sprang även på fint, det brukar han aldrig göra.


   

Blå
Blå var duktig rex.
Har river jämt typ allt.
Han hoppade och sprang även om han gick på 6 fel.
Slarveri är väl själva grejen, han river lite lite lite med baktassarna
men gör fina hopp annars. Han gjorde ju glädjeskutt i hoppet
över hindret såg det ut som så han har ju kul i alla fall.
Han får alltid bara följa med för att han tycker det är så roligt.
Förväntar mig inte att han ska vinna eller ta pinnar.

 


Hunter

Hon var otroligt söt, och duktig. 
Det regnade, ju, och hon var blöt och kall tyckte hon så hon försökte
hoppa upp i knät på mig även om jag stod upp. Söta tjejen.
Hon var knäpp och lite rädd men hoppade alla hinder och gick
bara på 3 fel. Sprang gjorde hon men inte rakt fram, haha, utan lite
fram och tillbaka sådär. Hon var ju som sagt lite rädd
och nervös och fattade inte vad hon skulle göra.
Men oj så stolt jag var över henne!


 

Charly

Charly var jätte duktig och fattade ingenting.
Han förstod inte alls hur man hoppade plank, han hade aldrig sett ett
förrut. Han kom inte igenom banan och vi gick förbi något hinder.
Det luktade mycket och allt var så förvirrande. Men han hoppade
några hinder. Är stolt över honom ändå!
Blev tyvärr inga bilder på honom!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Johansson Kvick - 12 juni 2011 00:15

   

Av Linnea Johansson Kvick - 11 juni 2011 23:45

       

Av Linnea Johansson Kvick - 2 juni 2011 16:34

Håller på att testa mig fram i photoshop. Tog en bild jag blev nöjd med, jag blev nöjd med orginalet och redigeringen. Tänker börjar lägga upp både orginal och redigering när jag visar bilder då dom är fina på olika sätt.   Orginal     Red...

Av Linnea Johansson Kvick - 30 maj 2011 00:26


Ställde Blå på Berga idag. Det gick käpprätt åt helvete, eller nej kanske inte riktigt så dåligt. Han fick 93.. besviken matte. Dock började han fälla imorse. Plus att han blev solbränd på fäbodendagen. Men jag älskar honom inte en sekund mindre fö...

Av Linnea Johansson Kvick - 25 maj 2011 00:53

Måste pressentera dvärgarna. Har ju fått hem två dvärghamstrar från Fäboden. Tanken var två mandariner men det blev bara en. Fick med mig en Saphire också. Vi börjar med Saphiren.   Ludwig    Ludwig har jag döpt den här lilla söta saken till. H...

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och är 18 år. Jag bloggar här om det mesta men bland annat mina djur och hästarna!
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards