enbambi

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Tisdag, snöoväder

Av Linnea Johansson Kvick - 29 mars 2011 23:54

Det känns lite i baksidan av knäna eller vad det nu heter. 
Jag gick hem från plugget igår..fyfan. Det var skönt och det var även skönt att
veta att jag gjort det. Men skoja inte att det kändes i fötterna.
 

Idag har jag vaknat mycket senare än vad jag borde. 
Men samtidigt är det bättre att få sova dom timmarna man ska sova.
Engelskan var tråkig som vanligt, fick reda på att jag tydligen skulle på ett möte på torsdag. Så jävla dåligt planerat av dom att skicka ett brev som kommer fram två dagar innan..jag menar min pappa kanske ska få liiite tid på sig att planera sin jobb tid. Jävla idioter hela högen dom där på guc.
Aja, jag ska få två transportburar av min lärare! Det tyckte jag var lite gulligt.

På matten fick jag reda på att jag hade fått VG på mitt omprov..det kändes bra.
Svenskan var tyvärr lika tråkig som vanligt.

Stallet var jätte mysigt..det hade snöat och blåst hela dagen, när vi kom till stallet blev det jätte fint väder. Ridbanan såg ut som ett vrak, is överallt och svinhalt men rakbanan hade smält fram vilket var jätte roligt.
Vi busred där lite grann och hästarna var jätte glada.
När Ida red iväg på Kazoo så ville jag ligga lite efter då kazoo kan sparkas så jag stannade Troll och fattade sedan från halt..haha jädrar vilken fart han fick, han hoppade upp i luften och gjorde något skumt och dundrade på! Ängel!

När jag kom hem har jag legat i dvala typ, så jävla pain.
Men men, det är bara att rycka upp sig.
Imorn blir det onsdag och matteprov och sedan massa annat tråkigt.
Ska försöka köpa en ny vårjacka om jag har tur.
Jag längtar så mycket till sommaren så det finns inte.
Har lite ångest också men jag är en mycket ångestfyllt människa så det kanske inte är så konstigt!


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Johansson Kvick - 12 juni 2011 00:15

   

Av Linnea Johansson Kvick - 11 juni 2011 23:45

       

Av Linnea Johansson Kvick - 2 juni 2011 16:34

Håller på att testa mig fram i photoshop. Tog en bild jag blev nöjd med, jag blev nöjd med orginalet och redigeringen. Tänker börjar lägga upp både orginal och redigering när jag visar bilder då dom är fina på olika sätt.   Orginal     Red...

Av Linnea Johansson Kvick - 30 maj 2011 00:26


Ställde Blå på Berga idag. Det gick käpprätt åt helvete, eller nej kanske inte riktigt så dåligt. Han fick 93.. besviken matte. Dock började han fälla imorse. Plus att han blev solbränd på fäbodendagen. Men jag älskar honom inte en sekund mindre fö...

Av Linnea Johansson Kvick - 25 maj 2011 00:53

Måste pressentera dvärgarna. Har ju fått hem två dvärghamstrar från Fäboden. Tanken var två mandariner men det blev bara en. Fick med mig en Saphire också. Vi börjar med Saphiren.   Ludwig    Ludwig har jag döpt den här lilla söta saken till. H...

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och är 18 år. Jag bloggar här om det mesta men bland annat mina djur och hästarna!
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards