enbambi

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Linnea Johansson Kvick - 23 mars 2011 15:39

Jag tror att matteprovet gick ganska bra om jag ska vara ärlig. 
Näst sista halvfastnade jag lite på och jag tror att det gick, eller jag hoppade det i alla fall. Nu blåser det ute som bara den, tror nästan att kaninburarna ska ta sig en flygtur. Har fortfarande inte hört något från Martina, så får se hur det går!

Nu ska jag plugga lite..  

Av Linnea Johansson Kvick - 23 mars 2011 11:28

vaknade av klockan och märkte att jag kände mig helt borta. 
Det snurrade och jag mådde riktigt illa.

Nu ska jag snart iväg till skolan, ska ha matte prov.
Har inte hört något från Martina i gbg om hamstrarna ännu men det ordnar sig säkert. Trodde Chutney skulle föda igår, men icke. Hoppas dom kommer inatt, annars gick hon tom.
Nej nej, nu ska jag gå!  

Av Linnea Johansson Kvick - 23 mars 2011 00:13

Imorn kommer troligen två guldhamstertjejer hit. 
Det är en tjej i göteborg, med ett hjärta av guld, som har räddat 33 gulhamstrar från en djursamlare. 20 guldhamstrar hade redan nackats när hon fick dom restrerande.
Hon söker nu omplaceringshem till alla dessa, jag kan inte bara sitta och titta på utan vill ge dessa ett hem. Så en eller två kommer troligen imorn om det löser sig med transport. Vill egentligen inte ha så mycket mer gnagare men jag känner att jag måste hjälpa till!

Nu ska jag ut och kolla till kaninerna, det lät väldigt mycket därutifrån nyss.
Ska kolla så allt står rätt till, sen ska jag sova. Börjar 08,35 imorn, plus att jag har ett matteomprov senare på dagen!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Linnea och är 18 år. Jag bloggar här om det mesta men bland annat mina djur och hästarna!
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards